czwartek, 2 marca 2017

Rodze艅stwo zawsze b臋dzie rodze艅stwem 馃槏

Cze艣膰 馃槆 
W艂a艣nie min膮艂 prawie tydzie艅 szko艂y odk膮d sko艅czy艂y mi si臋 ferie. By艂o ca艂kiem dobrze jak po feriach :))
Jeszcze jutro i wolne :)) 

Jak wiecie od poniedzia艂ku ju偶 chodz臋 do szko艂y. Spotka艂am si臋 z dziewczynami cieszy艂y艣my si臋 bardzo, ale nie szko艂膮 a spotkaniem 馃槀馃槀 By艂y dobre i z艂e sytuacje ale cieszy艂y艣my si臋. Musz臋 za艂atwi膰 do ko艅ca praktyki sobie, ale jeszcze nie wiem dok艂adnie, gdzie wybra艂am sobie ju偶 ale nie jestem pewna czy kosmetyczka czy fryzjerstwo. Ale mam czas do poniedzia艂ku :)) 
Najwi臋ksz膮 niespodziank臋 w tym tygodniu miqlqm od ch艂opaka jak bez okazji w 艣rodku tygodnia przyszed艂 po mnie z r贸偶膮 to by艂o takie s艂odkie i niespodziewane :)) 
Wracaj膮c do g艂贸wnego tematu... 
Chc臋 dzi艣 napisa膰 o rodze艅stwie nie wszyscy je maj膮 ale wi臋kszo艣膰 tak. Lubicie czy jednak nie? Ja wam powiem tak ja raz lubi臋 raz nie wkurza bardzo no, ale b臋dzie ze mn膮 do ko艅ca 偶ycia mimo tego co by nie zrobi艂 zawsze jest przy mnie. Ja mam brata m艂odszego ma on prawie 10 lat (w czerwcu ko艅czy)  mimo k艂贸tni i tego 偶e si臋 wkurzamy jeste艣my obra偶eni zawsze si臋 bronimy i pomagamy sobie. Nie pozwol臋 偶eby kto艣 skrzywdzi艂 mojego brata. Napewno tez tak macie. Mo偶e nie jeste艣my idealni ale stwierdzimy fakt taki jak nikt nie jest idealny. Nawet je艣li jeste艣 z艂y na swoj膮 siostr臋 lub brata pami臋taj o tych dobrych wspomnieniach :)) Pami臋tajcie 偶e rodze艅stwo zawsze b臋dzie przy tobie. 
Warto mie膰 rodze艅stwo, poniewa偶 nie zawsze, ka偶dy chce porozmawia膰 z rodzicami. Kiedy zabraknie nam rodzic贸w to zawsze mo偶emy pogada膰 z naszym rodze艅stwem. Je艣li rodze艅stwo jest m艂odsze mo偶emy by膰 dla niego autorytetem (to dla nas duma). Mo偶emy si臋 zwr贸ci膰 do nich z pro艣b膮. Rodze艅stwo b臋dzie nas bezgranicznie kocha膰. 
Z pewno艣ci膮 w kt贸rym艣 po艣cie napisz臋 wiecej o nim dok艂adniej :)) 




Podzielcie si臋 swoimi uwagami i rodze艅stwem jakie macie 
Pozdrawiam 
Mi艂ego wieczoru :))
Zapraszam was na mojego instagram'a - Princess_2704 
Piszcie r贸wnie偶 na m贸j E-mail z pytaniami albo z propozycj膮 tematu nast臋pnego (moniad2704@gmail.com) 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz